Στόχος της δραστηριότητας είναι να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα σε Scratch που μια κοπέλα θα περπατάει. Η κοπέλα θα έχει τέσσερις (4) ενδυμασίες, δηλ. τις τέσσερις διαφορετικές στάσεις που θα εναλλάσσονται και θα μας δίνουν την αίσθηση ότι περπατάει.

Στόχος της δραστηριότητας είναι να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα σε Scratch που μια κοπέλα θα περπατάει. Η κοπέλα θα έχει τέσσερις (4) ενδυμασίες, δηλ. τις τέσσερις διαφορετικές στάσεις που θα εναλλάσσονται και θα μας δίνουν την αίσθηση ότι περπατάει.
