Ο προγραμματισμός είναι η τέχνη του να συνδυάζουμε μια σειρά διαδοχικών οδηγιών με στόχο την επίλυση ενός προβλήματος. O καλύτερος τρόπος για να μάθετε να προγραμματίζετε σε μικρή ηλικία είναι η διασκεδαση μέσω παιχνιδιών εκμάθησης προγραμματισμού που υπάρχουν στο διαδίκτυο.

Η εφαρμογή https://runmarco.allcancode.com/ είναι ένα παιχνίδι για να μάθετε προγραμματισμό παίζοντας. Μπορείτε να παίξετε απευθείας χωρίς εγγραφή. Επιλέγετε τη γλώσσα που επιθυμείτε και για να παίξετε, πατήστε Play.

Αφού διαλέξετε τον Marco ή τη Sophia είστε έτοιμοι να επιλέξετε πίστα:
Οι πρώτη πίστα είναι πολύ εύκολη, η δεύτερη λίγο πιο δύσκολη και συνεχίζετε να παίζετε με αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας. Όλες οι εντολές υπάρχουν διαθέσιμες σε μορφή μπλοκ και αρκεί να τις σύρετε και να τις αφήσετε αριστερά, στη γραμμή εντολών.

Για παράδειγμα, στην δεύτερη πίστα πρέπει να σύρετε και να ενώσετε 4 φορές την εντολή “προχώρα μπροστά” και να πατήσετε το πράσινο κουμπακι με το άσπρο βελάκι. Ο Μάρκο θα φθάσει στο κίτρινο τετραγωνάκι και θα περάσετε την πίστα.
Κάθε φορά που έχετε γράψει σωστά τις εντολές περνάτε στην επόμενη πίστα και η πρόοδός σας αποθηκεύεται έτσι ώστε αν κλείσετε το παιχνίδι και τo ξανανοίξετε κάποια άλλη στιγμή, θα συνεχίσετε από την πίστα που είχατε σταματήσει.
Στόχος σας είναι να φτάσετε την πίστα 12 και να κάνετε την παρακάτω άσκηση: